Řekněte to tričkem

Potisky jsou v Česku populární

Češi jsou známí pro svůj svérázný humor. Své názory rádi dáváme na odiv i pomocí triček, která promlouvají za nás. Kolik jsme ochotní za trika s potisky utratit ročně?

 

coffee-helpjpg.jpg
Coffee help

 

Podle Mateze Jindry z největšího českého e-shopu s vtipnými tričky Bastard.cz český národ rád používá ke komunikaci a navázání vztahů trička s vtipnými potisky. O tom, že jsou tato trika oblíbená, svědčí i fakt, že roční obrat firmy je kolem šestnácti miliónů korun a každoročně roste o 20%.

 

high-fivejpg.jpg
High five

 


Zákazníci často vybírají takový potisk, který vyjádří aktuální náladu nebo názor nositele, což Xantypě potvrdil Matez Jindra:. „Potisk na tričku je tou první interakcí mezi lidmi v kanceláři, na večírku nebo na koncertě. U nás jasně vedou ty potisky, které vyjadřují názor svého nositele.“

 

hledam-tu-pravoujpg.jpg
Hledám tu pravou

 


Trika se dají rozdělit nejen na dětská, dámská a pánská, ale třeba na seznamovací – do této kategorie se řadí například obrázek osamocené tenisky s nápisem „Hledám tu pravou…“. Ženy si zase logicky kupují triko s osamocenou teniskou a nápisem „Jsem ta pravá“. Designéři umí pobavit i jazykovými přesmyčkami typu „chameleON“ a „chameleOFF“, kdy u OFF obrázek chameleona vidíte. „Návrh musí být vtipný, jednoduchý a výstižný, zároveň ne však primitivní a okoukaný,“ dodává Matez Jindra, ten kvalitní návrhy dostává i od externistů, které čeká finanční odměna (více zde).

 

chameleonjpg.jpg
Chameleon

 


Pokud se chcete pobavit dalšími vtipy anebo si udělat radost trikem za 349 Kč, prohlédněte si stránky Bastard.cz.

 

jsem-ta-pravajpg.jpg
Jsem ta pravá

 

triko-coma-je-vyjimkou-jine-parodie-na-znacky-bastardcz-nedelajpg.jpg
Triko Coma je výjimkou, jiné parodie na značky Bastard.cz nedělá

 

ve-formejpg.jpg
Ve formě

 

vytocenejjpg.jpg
Vytočenej

 

baner-clanek

Aktuální vydání
XANTYPA 01/2019

XANTYPA XANTYPA 01/2019

Obsah vydání

Inzerce
banner_predplatne